Be Strong. Be Strong. Be Fit. Be Fit.







The Day Will Come When Airlines Are Charging More on Overweight Passenger De dag zal komen dat luchtvaartmaatschappijen opladen Meer over overgewicht Passenger

June 24th, 2008 24 juni 2008 · · 30 Comments 30 Reacties · ·


big-butt.jpg

I do not really enjoy taking flight, especially long distance flight. Ik heb niet echt genieten van die vlucht, vooral op lange afstand vluchten. For economical seat, even for a slim traveler, airline seat is not comfortable. Voor economische stoel, zelfs voor een slanke reiziger, vliegtuigstoel is niet comfortabel. It can be worse for overweight people. Het kan erger voor mensen met overgewicht. Squeezing into a small seat with limited legroom can be frustrating. Knijpen in een kleine stoel met beperkte beenruimte kan frustrerend zijn. I do not mean to discriminating, but it is not easy to sit next with the person who is overweight. Ik wil niet discrimineren, maar het is niet gemakkelijk om naast zitten met de persoon die overgewicht.

Airlines used to turn their eyes closed to this issue. Luchtvaartmaatschappijen gebruikt om de beurt hun ogen gesloten voor deze kwestie. But, not anymore. Maar, niet meer. Two reasons – other passengers are complaining and the cost of fuel has been hovering at high price for some time since year 2005. Twee redenen - andere passagiers klagen en de kosten van de brandstof is zweven op hoge prijs voor enige tijd sinds 2005.

Yes, people are complaining. Ja, mensen klagen. Southwest Airlines Southwest Airlines said that 90 percent of the complaints are from customers whose seats are “sat upon” by overweight neighbors who occupy part of their seats. zei dat 90 procent van de klachten van klanten waarvan de zetels zijn 'zat op "door overgewicht buren die bezetten een deel van hun stoelen. The airline has started to enforce its policy requiring overweight or obese passengers to purchase 2 tickets . De luchtvaartmaatschappij is begonnen af te dwingen zijn beleid te eisen overgewicht of obesitas passagiers om 2 tickets te kopen. Overweight customers are furious about this enforcement. Overgewicht klanten zijn woedend over deze handhaving. Depends how you look at it – some think that overweight passengers are punished but some applaud the move by making majority of its customers happy. Hangt af hoe je het bekijkt - sommigen denken dat overgewicht passagiers worden bestraft, maar sommige juichen de stap van het maken van de meerderheid van zijn klanten tevreden.

zuidwest-airlines.jpg

This policy is not something new, just that Southwest Airlines did not enforce it all this while. Dit beleid is niet iets nieuws, alleen dat Southwest Airlines niet afdwingen dit terwijl het allemaal.

So, what happen if the traveler requiring two seats but has not purchased two tickets? Dus, wat gebeurt er als de reiziger die twee zetels, maar heeft niet kocht twee tickets? Southwest staff will take the passenger aside and explain the policy nicely. Southwest personeel zal de passagier opzij en uitleggen van het beleid mooi. Travelers denied boarding are recompensed with free airline tickets, hotel stays, and sometimes even free car rentals. Reizigers instapweigering worden beloond met gratis vliegtickets, hotelovernachtingen, en soms zelfs gratis huren van een auto. The airline tried to be fair too – if the larger traveler purchased his first ticket at full price, the second ticket can be purchased at the deeply discounted child's fare rate. De luchtvaartmaatschappij geprobeerd om eerlijk te zijn - als de grotere reiziger zijn eerste kaartje gekocht op volle prijs, kan het tweede ticket worden aangeschaft bij de diep tarief verdisconteerd kind te beoordelen. If first ticket is bought at a discounted rate, the second ticket will cost the same amount as the first. Als eerste ticket wordt gekocht tegen een verlaagd tarief, zal de tweede ticket kost hetzelfde bedrag als de eerste. If a larger traveler fits into one seat but his seat belt does not fit, an extension will be provided free of charge. Als een grotere reiziger past in een zetel, maar zijn gordel niet past, een uitbreiding zal worden verstrekt gratis. He will not have to buy two tickets. Hij zal nog twee tickets te kopen. Not too bad, most will agree. Niet al te slecht, zullen de meeste eens.

overgewicht passenger.JPG

However, activists for overweight people insisted that offering such small seats yet charging larger passengers for two seats is a form of discrimination against people who have a “disabling addiction to food” . Echter, activisten voor mensen met overgewicht op aangedrongen dat het aanbieden van dergelijke kleine stoelen nog grotere passagiers in rekening brengen voor twee zetels is een vorm van discriminatie tegen mensen die een "uitschakelen verslaving aan voedsel".

Wait, sound as if they considering obesity is a “disease” which is beyond control. Wacht, klinken alsof ze overwegen obesitas is een "ziekte" die buiten de controle.

Since we are talking about charging more for overweight people, how about health insurance companies? Most of them are using BMI or other standard to determine the premium. Aangezien we het hier over het opladen meer voor mensen met overgewicht, hoe zit zorgverzekeraars? De meeste van hen zijn met behulp van BMI of andere standaard om de premie te bepalen. Overweight customers normally have to pay more compared to others. Overgewicht klanten hebben doorgaans meer te betalen in vergelijking met anderen. It is true that overweight persons are charged more because of the chances of them suffering from weight-related health problems such as diabetes, hypertension, and heart disease are higher. Het is waar dat mensen met overgewicht betalen meer omdat de kans dat ze lijden aan gewicht gerelateerde gezondheidsproblemen zoals diabetes, hypertensie en hart-en vaatziekten hoger zijn.

Apart from that, how about clothing company? People of larger size are paying more for clothing than people of average size do. Afgezien van dat, hoe zit kleding bedrijf? Mensen van grotere omvang zijn meer te betalen voor kleding dan mensen van gemiddelde grootte te doen. I know that most companies in Thailand do that which XL and XXL are normally 10% more expensive than S, M and L size. Ik weet dat de meeste bedrijven in Thailand doen wat XL en XXL zijn gewoonlijk 10% duurder dan S, M en L-formaat. The extra materials used is the reason the manufacturers do so. De extra gebruikte materialen is de reden dat de fabrikanten dat doen. Not because of discrimination. Niet vanwege discriminatie.

Some will probably disagree – shouldn't the manufacturers use an average price for all sizes? Sommigen zullen waarschijnlijk oneens - niet de fabrikanten gebruik van een gemiddelde prijs voor alle maten?

If that is the case, will it be fair to average-sized customers as they are paying for oversize people? Als dat het geval is, zal het eerlijk om gemiddelde grootte klanten als ze betalen oversize mensen? Average size customer may complain. Gemiddelde grootte klant kan klagen.

So, now, I guess you probably understand Southwest Airlines' policy better when comes to charging big size passengers more and not asking average size passengers to pay slightly more to compensate for the difference. Zo, nu, ik denk dat je waarschijnlijk begrijp beleid Southwest Airlines 'beter als gaat om het opladen grote omvang passagiers meer en niet vragen gemiddelde omvang passagiers iets meer ter compensatie van het verschil te betalen.

eet-meer-fastfood.JPG

If you look at restaurants, if you are big size and you want to eat more, you have to buy two meals. Als je kijkt naar restaurants, als je groot formaat en u meer wilt eten, moet je twee maaltijden te kopen. You probably will not ask the waiter to serve you more and insist others to pay slightly more for the additional portion. Je hebt waarschijnlijk niet zal vragen de ober om u te dienen meer en aandringen anderen om iets meer voor de extra deel betalen.

Back to the airline issue, most airlines are charging more for customers who bring overweight luggage. Terug naar de luchtvaartmaatschappij kwestie, zijn de meeste luchtvaartmaatschappijen in rekening brengen voor klanten die meer brengen overgewicht bagage. Charging people differently based on weight is not discrimination, because weight is a key factor in determining the cost of the trip. In fact, more than forty percent of a flight cost structure is made up of the fuel and it is getting even more nowadays. Opladen mensen anders op basis van gewicht is geen discriminatie, want het gewicht is een belangrijke factor bij het bepalen van de kosten van de reis. Sterker nog, meer dan veertig procent van een vlucht kostenstructuur is opgebouwd uit de brandstof en het wordt steeds nog meer tegenwoordig.

Airlines are doing everything they can to reduce the weight of the plane. Switched from wide-body plane to turboprops, took away bulky magazines, replace metal forks and spoons to plastic made, charging more on overweight luggage. Luchtvaartmaatschappijen doen alles wat ze kunnen tot vermindering van het gewicht van het vliegtuig. Switched van wide-body vliegtuig naar turboprops, wegnam volumineuze tijdschriften, vervangen metalen vorken en lepels van kunststof gemaakt, in rekening brengen meer op overgewicht bagage. The mentioned items may seem small, but when you consider airlines are flying millions of miles, they adds up over time. De genoemde posten kunnen klein lijken, maar als je bedenkt luchtvaartmaatschappijen vliegen miljoenen mijlen, voegt ze zich in de tijd.

In the past, when the passengers gain weight, airlines went “on diet” with red figures in their account book. In het verleden, toen de passagiers in gewicht, luchtvaartmaatschappijen ging "op dieet" met rode cijfers in hun account boek. Probably not any more now. Waarschijnlijk niet meer nu. Asking overweight passengers to pay is one of the ways. Vragen overgewicht passagiers te betalen is een van de manieren. Airlines are looking for ways to survive and not so much in reaping profit. Luchtvaartmaatschappijen zijn op zoek naar manieren om te overleven en niet zozeer in oogsten winst. For the first 5 months of 2008, more than 10 airlines have gone bankruptcy with the surge of jet fuel price. Voor de eerste 5 maanden van 2008, meer dan 10 luchtvaartmaatschappijen failliet gegaan met de sterke stijging van vliegtuigbrandstof prijs.

airport.JPG

Overweight or obesity is not disease. Balancing diet and regular exercise are the solutions. Overgewicht of obesitas is geen ziekte. Balanceren dieet en regelmatige lichaamsbeweging zijn de oplossingen. If you are a frequent traveler and if you are overweight, I hope that you will really seriously consider taking action before your local airlines start to implement similar policy like Southwest Airlines. Als u een frequente reiziger en als je overgewicht, ik hoop dat je echt serieus zal overwegen om beroep bij uw lokale luchtvaartmaatschappijen gaan soortgelijk beleid als Southwest Airlines voeren.

If there is a will, there is a way. Als er een wil is, is een weg.

What do you think, do you think Southwest Airlines is discriminating overweight passengers? Wat denk je, denk je dat Southwest Airlines is discriminerend overgewicht passagiers?

Talking about discrimination, you may want to check out this post too – Praten over discriminatie, kunt u controleren dit bericht ook -- Stop Obese People From Eating In Restaurant Stop zwaarlijvige mensen Uit eten in restaurant . .

Share and Enjoy: Share and Enjoy:
  • Facebook
  • Digg
  • StumbleUpon
  • del.icio.us
  • MySpace
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • Mixx

Category: Categorie: Fitness News Fitness Nieuws Email This Post Email This Post Email This Post


If you like this or other articles in this blog, Als je van dit of andere artikelen in deze blog, Subscribe to MunFitnessBlog.com today Abonneren op MunFitnessBlog.com vandaag . . It is free. Het is gratis.

Related Posts Verwante Posten
Scroll down to leave a comment. Scroll naar beneden voor een reactie achterlaten. I really want to know what you think. Ik wil werkelijk weten wat u denkt.

Found what you were looking for? Gevonden wat u zocht? If not, try searching for it below. Zo niet, probeer het zoeken naar het hieronder.
Custom Search Custom Search

30 responses so far ↓ 30 reacties tot dusver ↓
  • Damien Tan Damien Tan // / / Jun 24, 2008 at 8:48 AM 24 juni 2008 om 8:48

    A tough problem. Een taai probleem. Some may see it as a “pretty people only” rule which can lead to all sorts of complications. Sommigen zien het als een "mooie mensen alleen" regel die kan leiden tot allerlei complicaties. To me the only valid rule is the physcial endangerment rule. Voor mij is het enige geldige regel is het in gevaar brengen Fysische regel. Example, you must be of a certain height to get on rides in the park, else you endanger yourself and others. Voorbeeld, je moet van een bepaalde hoogte te krijgen over attracties in het park, wat je jezelf en anderen in gevaar brengen. No one argues with that. Niemand stelt mee.

    As for airlines, there is a profit motive behind the tiny seats you get in economy, and I suspect seat sizes were taken from the century when fast food hadn't made people fat yet. Wat voor luchtvaartmaatschappijen, is er een winst motief achter de kleine stoelen krijg je in de economie, en ik vermoed zetel maten werden genomen uit de eeuw, toen fast food niet hadden gemaakt mensen vet toegevoegd. The average weight of people have increased but do the airlines change their seat configuration? Het gemiddelde gewicht van de mensen is toegenomen maar de maatschappijen hun zetel configuratie veranderen? No. They rather charge double. Nee, ze kosten nogal dubbel. In other words, they don't want to change to suit the world. Met andere woorden, zij niet willen veranderen aan de wereld te passen. They want the world to change to suit them. Ze willen de wereld te veranderen om ze te passen. I think this is a battle they'll find hard to win. Ik denk dat dit een strijd vindt ze moeilijk om te winnen.

  • muchacha // muchacha / / Jun 24, 2008 at 11:42 AM 24 juni 2008 om 11:42

    It's high time airlines start to penalize grossly obese passengers. Het is hoog tijd luchtvaartmaatschappijen beginnen te bestraffen grove zwaarlijvige passagiers. These passengers add stress not only to the plane but to the average air traveller as well. Deze passagiers toevoegen benadrukken niet alleen het vliegtuig, maar de gemiddelde reiziger lucht ook.

  • durai durai // / / Jun 24, 2008 at 2:47 PM 24 juni 2008 at 2:47 pm

    ya obese is a big problem…very good picture… ya is obesitas een groot probleem ... zeer goed beeld ...

  • foongpc foongpc // / / Jun 24, 2008 at 5:06 PM 24 juni 2008 ter 506: pm

    No I don't think the airlines are discriminating against overweight people. Nee ik denk niet dat de luchtvaartmaatschappijen discrimineren mensen met overgewicht. Firstly, if you can't fit into 1 seat and have to take 2 seats, it's only fair you pay for 2 seats. Ten eerste, als je niet kunt passen in 1 zetel en moeten 2 zetels te nemen, het is alleen eerlijk u betaalt voor 2 zetels. Secondly, if you are overweight, you are contributing to the weight of the plane, so you should pay more. Ten tweede, als je overgewicht hebt, bent u bij te dragen aan het gewicht van het vliegtuig, dus moet je meer betalen. Thirdly, you have a choice to lose weight. Ten derde, hebt u de keuze om gewicht te verliezen. And losing weight just to board a plane is a good motivation too! En het verliezen van gewicht alleen aan boord van een vliegtuig is een goede motivatie ook!

  • Nikki // Nikki / / Jul 5, 2008 at 10:37 PM 5 juli 2008 ter 1037: pm

    I see this in practical terms and do not disagree with the comparisons to clothing and insurance premiums. Ik zie dit in praktische termen en niet oneens met de vergelijkingen aan kleding en verzekeringspremies. However, the airlines do not have the opportunity to determine in advance of seeing the customer, if the customer is large enough to warrant two seats. Echter, de luchtvaartmaatschappijen niet de mogelijkheid hebben om te bepalen op voorhand van het zien van de klant, indien de klant groot genoeg is om twee zetels te rechtvaardigen. Maybe when making reservations, people will have to provide information regarding their height and weight. Misschien als het maken van reserveringen, zullen de mensen hebben om informatie te verstrekken over hun lengte en gewicht. If they are over a certain height, an exit row or bulk head row seat should be provided to them. Als ze boven een bepaalde hoogte, een exit rij of bulk hoofd rij moet worden verstrekt. If the are over a certain weight, they might have to buy two tickets. Als de ouder zijn dan een bepaald gewicht, zou ze hebben twee tickets te kopen. If they lie about their weight, as most obese people do, then what? Als ze liegen over hun gewicht, zoals de meeste zwaarlijvige mensen doen, wat dan? What if the flight is sold out and there are no other tickets? Wat als de vlucht is uitverkocht en er zijn geen andere tickets? Does the large person get pulled from the plane and have to rebook on the next flight that has two seats available? Is de grote persoon krijgen getrokken uit het vliegtuig en moeten rebook op de volgende vlucht die twee zetels beschikbaar heeft? What about the luggage? Hoe zit het met de bagage? It goes ahead of them? Het gaat voor hen? This is going to be a difficult thing to control. Dit zal een moeilijke zaak te controleren. Maybe the planes should, one by one, be retrofitted to have less rows and larger seats. Misschien moeten de vliegtuigen, een voor een, achteraf worden ingebouwd om minder rijen en grotere plaatsen hebben. That will increase fares. Dat zal de tarieven te verhogen. Will airlines be required to have a few rows of seats that are larger placed in the coach cabin? Zal luchtvaartmaatschappijen worden verplicht om nog een paar rijen stoelen die groter zijn geplaatst in de cabine coach? First class seats are much larger. First class zitplaatsen zijn veel groter. Those size seats in the back of the plane? Die grootte zetels in de achterkant van het vliegtuig? there is no easy answer. er is geen eenvoudig antwoord.

  • Aobakwe Moeti // Aobakwe Moeti / / Oct 31, 2008 at 1:04 PM 31 oktober 2008 at 1:04 pm

    I think it is a good idea but also a bad one, because it is not all who is obesed because he/she is a glutton or what. Ik vind het een goed idee, maar ook een slechte, want het is niet allen, die is obesed omdat hij / zij is een veelvraat of wat. This will cause a consternation and it is leading to nothing but stigmatization.Let,s sympathetically encourage them to lose weight and make them realised that obesity is healthy way of good life; Dit zal leiden tot een consternatie, en het leidt tot niets, maar stigmatization.Let, s sympathiek hen aanmoedigen om gewicht te verliezen en ze realiseerden dat obesitas gezonde manier van het goede leven;

  • Erika // Erika / / Nov 1, 2008 at 6:15 AM 1 november 2008 om 6:15

    The only time this rule should be enforced is if someone literally can't fit into their seat. De enige keer dat deze regel moet worden toegepast is als iemand letterlijk niet kunnen passen in hun stoel. But it should be done tactfully in a polite and private manner. Maar het tactvol moet worden gedaan op een beleefde en particuliere wijze. Also, if a passenger is required to take up a second seat and have to pay for it, I don't think that charging them full price is fair. Ook als een passagier is verplicht tot het nemen van een tweede stoel en moeten betalen, denk ik niet dat de heffing oplegt volledige prijs eerlijk is. There should be allowances or discounts that are applied in the event an overweight passenger has to purchase a second seat. Er moet emissierechten of kortingen die worden toegepast in het geval een overgewicht passagier heeft een tweede zitplaats kopen. Flying should not only be about profits. Vliegen moet niet alleen over de winst. It should be a pleasant and satisfying experience. Het moet een prettige en bevredigende ervaring. Unfortunately flying in this day and age has become very stressful and not only for overweight people. Helaas vliegen in deze tijd is zeer belastend is geworden en niet alleen voor mensen met overgewicht. Everyone is having problems with airline travel! Iedereen heeft problemen met de luchtvaartmaatschappij reizen! I hope something is done to improve on the situation or I'm going to try avoiding it all together whenever possible! Ik hoop dat er iets wordt gedaan ter verbetering van de situatie of ik ga proberen het allemaal samen te vermijden waar mogelijk!

  • guy vent // / / Nov 4, 2008 at 1:47 PM 4 november 2008 bij 1:47 pm

    i think its the right thing that they are over charging obes people because some people are careless they just eat and eat ignoring the fact that they will get fat its not discrimination at all they are trying to cover for their costs(business is business anyway).Maybe overcharging them will make them to consider the idea of minding their weight and tring to keep in shape.Also sum of this resturants that sell junk food are to blame because some the food they sell is not healthy. Ik denk dat het het juiste ding dat ze ouder zijn dan opladen Obes mensen, omdat sommige mensen onvoorzichtig zijn ze gewoon te eten en eten voorbijgaat aan het feit dat ze dik zijn niet van discriminatie op alle zij proberen om de dekking van hun kosten (business is business anyway) . Misschien overladen hen zal maken aan het idee van bemoeide hun gewicht te overwegen en tring te houden shape.Also som van deze resturants dat junk food verkopen zijn schuld omdat sommige het voedsel dat ze verkopen, is niet gezond.

  • eric modise // eric Modise / / Nov 9, 2008 at 6:07 PM 9 november 2008 at 6:07 pm

    if airlines are doing all they can to reduce the weight of planes,why can't an individual do it for his or her health status,i think it would be fair for an overweight person to pay for two tickets or three so that they may have a comfortable flight,u walk into KFC and u very hungry,u going to pay more in order for u to fill better.Its not really about discrimination,people have to make an effort in their life's to live a healthy life. als luchtvaartmaatschappijen doen alles wat ze kunnen om het gewicht van vliegtuigen te verminderen, waarom kan een individu doen voor zijn of haar gezondheidstoestand, ik denk dat het eerlijk zou zijn voor een persoon met overgewicht te betalen voor twee tickets of drie, zodat ze kunnen hebben een comfortabele vlucht, u wandelen in de KFC en u erg hongerig, u gaat meer betalen om voor u te vullen better.Its niet echt over discriminatie, mensen moeten een inspanning doen in hun leven aan een gezond leven. Please its not that hard,balance diet and exercising.So its really fair that overweight people have to pay for two tickets or three if they have to take the sits for a comfortable flight. Gelieve zijn niet zo moeilijk, balans voeding en exercising.So haar echt eerlijk dat mensen met overgewicht moeten betalen voor twee tickets of drie als ze om de zit voor een comfortabele vlucht.

  • Benjamin Basholoko // Benjamin Basholoko / / Nov 11, 2008 at 12:13 AM 11 november 2008 om 12:13 am

    That would not be fair because all those guys they are not the ones who created them according to me the second ticket should be paid by the one who created them.even them i don't think think they like the way they are and that again could be descriminating them so i don't agree with the policy Dat zou niet eerlijk zijn omdat al die jongens ze zijn niet degenen die ze gemaakt hebben volgens mij het tweede ticket moet worden betaald door degene die hen geschapen them.even Ik denk niet dat ze net als de manier waarop ze zijn en dat weer kunnen descriminating hen, zodat ik het niet eens met het beleid

  • daniel daniel // / / Nov 11, 2008 at 10:37 AM 11 november 2008 om 10:37

    From my point of view obes people should be charged extra cash on plane tickets as some of them are so fat that they occupy a lot of space hence limiting other people to sit comfortably.The other thing is that its upon an indivisual to either gain or loose weight so most people do not want accept fitness for a change so this leads to obesity.I do not think this airline people are being discriminative to obes people its only a way of letting them know that this is uncomfortable to most people. Vanuit mijn oogpunt Obes mensen moeten in rekening worden gebracht extra geld op vliegtickets zoals sommigen van hen zijn zo dik dat ze in beslag nemen veel ruimte dus beperking van andere mensen te gaan zitten comfortably.The andere ding is dat haar op een Indivisual meer of afvallen, zodat de meeste mensen niet willen aanvaarden geschiktheid voor een verandering, zodat dit leidt tot obesity.I denk niet dat deze maatschappij mensen worden discriminerende te Obes mensen zijn slechts een manier om hen te laten weten dat dit oncomfortabel is voor de meeste mensen.

  • Ref Man Ref Man // / / Nov 17, 2008 at 3:15 PM 17 november 2008 om 3:15 pm

    i don't think that will be good idea,the best way is to help by giving them the ideas of how the can lose weight Ik denk niet dat dat zal goed idee, de beste manier is om te helpen door hen de ideeën van hoe het kan gewicht verliezen

  • latoyah mpulubusi // latoyah mpulubusi / / Nov 18, 2008 at 9:33 PM 18 november 2008 ter 933: pm

    as much as it may seem unfair to obese people for them to pay for two seats, it is a very reasonable response to let them pay more.. zoveel als het kan oneerlijk lijken mensen zwaarlijvig voor hen te betalen voor twee zetels, het is een zeer redelijke reactie om hen te laten betalen meer .. in all cases every one wants the best of what their pockect gave them.imagine having to travel for hours being squashed by a big person , having less air to breath and afraid to tell that u are not fine just 4 moral issues!!! in alle gevallen een ieder wil het beste van wat hun pockect gaf them.imagine hoeven te reizen voor uren wordt geplet door een grote persoon, met minder lucht naar adem en bang om te vertellen dat u zijn prima, niet alleen 4 morele kwesties! my GOD u wouldnt like it. mijn GOD u wouldnt like it.
    its time we face facts ! zijn tijd waar we voor staan feiten! they do need two seats no matter how sad it may be, but they do.. ze moeten twee zetels, ongeacht hoe treurig het kan zijn, maar ze doen ..

  • Kobamelo Tshosa // Kobamelo Tshosa / / Dec 12, 2008 at 12:54 PM 12 december 2008 om 12:54

    Obesity is a very concerning matter which everyone should be aware of.We may think that blaming obese is the right choice but i think these people need our help.What they need is guidance and motivation to take regular excises to keep fit.Neglecting these disease make cause the increase of discrimination among people.Above all charging obese double price is not fair at all,come put yourself in they condition and think of what people may say about you. Obesitas is een zeer betreffende zaak die iedereen dient zich ervan bewust of.We kunnen denken dat de schuld zwaarlijvig is de juiste keuze maar ik denk dat deze mensen hebben onze help.What ze nodig hebben is begeleiding en motivatie om regelmatig accijnzen te nemen om deze ziekte te houden fit.Neglecting maken veroorzaken de stijging van de discriminatie tussen people.Above alle zwaarlijvige opladen dubbele prijs is niet helemaal eerlijk, kom jezelf in conditie en ze denken aan wat mensen kunnen zeggen over jou.

  • ELPHAS MADALA BROWN // ELPHAS Madala BROWN / / Dec 12, 2008 at 1:32 PM 12 december 2008 in 1:32 pm

    The term obesity is a heath disorder condition where ones body is overweight.Every one knows about this, its natural. De term obesitas is een aandoening heide aandoening waarbij degenen lichaam is overweight.Every men weet over deze, zijn natuurlijk. I don't see any good reason why obese people should be charged extra money in southwest airlines because they had not don it deliberately so they should treat them equal like every body traveling on airlines . Ik zie geen goede reden waarom zwaarlijvige mensen moeten ten laste van extra geld in het zuidwesten van luchtvaartmaatschappijen, omdat ze niet met opzet had don, zodat ze hen moeten behandelen zoals elke instantie gelijk reizen op de luchtvaartmaatschappijen. To solve the problem of occupation of two sits the days of traveling must be scheduled based on the number of passengers at a particular day.if then there are spare sits then they can be offered two sits to make them comfortable. Om het probleem van de bezetting van twee lossen zit de dagen van het reizen moet worden gepland op basis van het aantal passagiers op een bepaalde day.if dan zijn er nog reserve zit dan kunnen ze worden aangeboden twee zit om ze comfortabel te maken. As human beings we should cooperate and feel empathy for others as no one knows what will happen in the future. Als mens moeten we samenwerken en empathie voelen voor anderen als niemand weet wat er zal gebeuren in de toekomst.

  • Le Jacq // Le Jacq / / Jan 25, 2009 at 10:55 AM 25 januari 2009 om 10:55

    Fat people, if not really really big people, are the majority of the population. Dikke mensen, zo niet echt echt grote mensen zijn de meerderheid van de bevolking. Maybe really big should stop flying altogether and put the airlines out of business. Misschien echt groot moet helemaal stoppen met vliegen en zet de luchtvaartmaatschappijen uit het bedrijfsleven.

    You penalize obese people, they penalize you right back. U bestraffen zwaarlijvige mensen, bestraffen ze je terug.

    Ever notice how airlines are losing money now and flights are taking off empty? Ooit zien hoe luchtvaartmaatschappijen zijn geld te verliezen nu en vluchten zijn opstijgen leeg? This is a good time for ALL obese people to stay off the planes. Dit is een goede tijd voor alle zwaarlijvige mensen te blijven uit de vliegtuigen.

    I'ma thin guy and I'm joining them in not flying. Ik ben een dunne jongen en ik ben mee ze in niet vliegen.

  • travelgirl // travelgirl / / Mar 15, 2009 at 6:41 AM 15 maart 2009 om 6:41

    SOME OF YOU PEOPLE ARE SO DENSE! Sommigen van u PEOPLE ARE zo dicht! Some obese people that way BECAUSE of medical conditions and not a lack of will power or eating and eating and eating. Sommige zwaarlijvige mensen zo omdat van een aandoening en niet een gebrek aan wilskracht of eten en eten en eten. That is a common misconception. Dat is een veel voorkomende misvatting. I am overweight due to a hormonal condition that makes it almost impossible to lose weight. Ik overgewicht als gevolg van een hormonale voorwaarde dat maakt het bijna onmogelijk om gewicht te verliezen. So STOP blaming these people when you DONT know their individuall story. Dus stop deze mensen de schuld te geven wanneer u dont weet Individu hun verhaal. My opinion is that the airlines should have a row or two of roomier seating especially for people with disablities and obese people can sit there, because for those large people who cant control their weight, obesity it is truly a disablilty! Mijn mening is dat de luchtvaartmaatschappijen een rij of twee zitplaatsen ruimer moeten zijn vooral voor mensen met disablities en zwaarlijvige mensen kunnen er zitten, want voor die grote mensen die cant controle over hun gewicht, overgewicht is het echt een disablilty! However until anything changes…I would buy two seats if I had to…for MY comfort. Maar totdat er iets verandert ... ik zou kopen twee zetels als ik moest ... voor MIJN comfort. I dont want to be squished myself. I dont wanna be squished mezelf. For people who are THAT huge, it would be appropriate for them to think about the comfort of others and paying for another seat. Voor mensen zijn die dat grote, zou het passend zijn voor hen na te denken over het comfort van anderen en betalen voor een andere zitplaats. As for the person mentioning the pregnant woman shrieking that her baby was hurting…that is bull, the reason she was probably asked to changed flights is because she was causing a scene, if that was handled more discretely maybe the outcome would of been different and the fat person would have been moved to another flight or another seat beside somone who didnt mind sitting beside him. Wat voor de persoon met vermelding van de zwangere vrouw gillen dat haar baby was pijn ... dat is stier, de reden was ze waarschijnlijk gevraagd aan de gewijzigde vluchten omdat ze een scène werd veroorzaakt, als dat was meer discreet behandeld misschien de uitkomst zou zijn van de verschillende en het vet persoon zou zijn verplaatst naar een andere vlucht of een andere zitplaats naast somone die didnt gedachten zat naast hem. Yes many fat people could work on lifestyle changes, but many cannot. Ja veel dikke mensen kunnen werken aan veranderingen in levensstijl, maar veel kan het niet. So this general judgement of these ones is just unfair! Dus deze algemene oordeel van deze Ones is gewoon oneerlijk!

  • Mellisa // Mellisa / / Apr 15, 2009 at 1:16 PM 15 april 2009 at 1:16 pm

    omg..I cant believe this whole topic…this is a form of discrimation and its hard losing weight..sooo because your obese you shouldnt be able to travel to different places..when is this gonna change this doesnt make any sense..I am a obese person and im seriously doubting my trip because I dont want to get on the plane and be humilated because I may need a seat belt extention or a extra seat..it hurts the people stare and chuckle at you and I dont think its right!! omg .. I cant dit hele onderwerp geloven ... dit is een vorm van discrimation en haar harde afvallen .. sooo omdat je je zwaarlijvig shouldnt te kunnen reizen naar verschillende plaatsen .. wanneer is dit gaat veranderen doesnt make any sense .. Ik ben een zwaarlijvig persoon en im ernstig twijfelen aan mijn reis, want I dont wanna get in het vliegtuig en worden humilated omdat ik een gordel extentie of een extra stoel kan nodig zijn .. het doet pijn de mensen kijken en lachen naar je en ik denk niet zijn recht!

  • Sam // Sam / / Apr 17, 2009 at 9:31 AM 17 april 2009 om 9:31

    Wait wait wait…they want obese ppl to pay for 2 tickets? Wacht wacht wacht ... ze willen zwaarlijvige ppl betalen voor 2 tickets? Woooow what is this world coming to? Woooow wat is deze wereld te komen? This is bullshit! Dit is onzin! I'm not overweight, but it's so wrong. Ik ben niet te zwaar, maar het is zo verkeerd. Airlines just want to make more money obviously especially if they are going bankrupt. Luchtvaartmaatschappijen willen gewoon meer geld natuurlijk vooral als ze gaan failliet. They know that the US has thousands of overweight ppl and they are taking advantage. Ze weten dat de VS heeft duizenden van overgewicht ppl en ze zijn te profiteren. It's bad enough that tickets cost like 200-400 dollars and they want them to buy 2 tickets, even if they don't have to pay full price for the second ticket that's like almost 500 dollars for round trip tickets or maybe even more depends on where you're going. Het is al erg genoeg dat tickets kosten zoals 200-400 dollar en ze willen dat ze 2 kaartjes kopen, zelfs als ze niet hoeven te volle prijs betalen voor het tweede ticket dat is net als bijna 500 dollar voor de tickets heen-en terugreis of misschien zelfs meer, hangt af van waar je naartoe gaat. This is just gonna cause more chaos. Dit is gewoon gaat meer chaos veroorzaken. I hope they really sit down and think about what they're doing because this is just ridiculous. Ik hoop dat ze echt gaan zitten en nadenken over wat ze doen, want dit is gewoon belachelijk.

  • GC // GC / / Apr 17, 2009 at 9:57 AM 17 april 2009 om 9:57

    There are a number of diseases which *do* cause obesity. Er zijn een aantal ziekten die * niet * oorzaak obesitas. Numerous thyroid conditions to name just one family of them. Tal schildklier voorwaarden om maar een familie van hen.

    I am 5′11″, 220lbs. Ik ben 5'11 ", 220 pond. I'm not grossly overweight, but I still don't fit in those tiny seats without rubbing the person next to me. Ik ben niet ernstig overgewicht, maar ik nog steeds niet passen in die kleine stoelen zonder te wrijven de persoon naast me. Remember that “average” in the US is about 6″ of height and close to 80lbs over “average” in Thailand. Vergeet niet dat "gemiddelde" in de VS is ongeveer 6 "van de hoogte en in de buurt van 80 pond over de 'gemiddelde' in Thailand. If I weighed 160 lbs, I'd *still* have to wear XL sized T-shirts because of my natural, /skeletal/, shoulder width. Als ik 160 pond woog, zou ik nog * * moeten dragen XL sized T-shirts vanwege mijn natuurlijke, / skelet /, schouder breedte. Those seats fit an average American pre-teen. Die stoelen fit een gemiddelde Amerikaanse pre-teen.

    So. Zo. When will they stop overbooking? Wanneer zullen ze stoppen overboeking? when will they stop charging me for the lousy 15-lb bag I had to check? wanneer gaan ze stoppen met het opladen mij voor de lousy 15-pond zak moest ik controleren?

    Any airline that discriminates because of customer size isn't getting my business. Elke luchtvaartmaatschappij die discriminerend is omdat de klant grootte is niet het krijgen van mijn bedrijf. So I guess no, I do not agree. Dus ik denk niet, ik niet mee eens.

  • Karen B. - New York // Karen B. - New York / / Apr 18, 2009 at 6:21 AM 18 april 2009 om 6:21

    I understand the problem BUT those condeming oversized people should understand that NOT all oversized people are that way because of overeating…. Ik begrijp het probleem, maar die oversized condeming mensen moeten begrijpen dat niet alle oversized mensen zijn op die manier als gevolg van te veel eten .... I have medically diagnosed condition that causes weight gain and the inability to lose weight….. Ik heb medisch gediagnosticeerde voorwaarde dat veroorzaakt gewichtstoename en het onvermogen om gewicht te verliezen ... .. I have insulin resistance, hashimoto's thyroiditis, pcos and vitamin D deficiency which ALL cause weight gain and the inability to lose weight….. Ik heb insuline-resistentie, Ziekte van Hashimoto's, PCO en vitamine D-deficiëntie waarbij ALLE het veroorzaken van gewichtstoename en het onvermogen om gewicht te verliezen ... .. In fact, I don't eat half of what a skinny person eats…. In feite ben ik het niet eet de helft van wat een magere mens eet .... So, why should I be punished for something that is NOT even my fault and that IS MEDICALLY DIAGNOSED by a licenced Physician / Specialist……… Dus, waarom zou ik worden gestraft voor iets dat is niet eens mijn schuld en dat is medisch is vastgesteld door een gelicenseerde Arts / Specialist ... ... ...

  • TOM RHODES // Tom Rhodes / / Apr 19, 2009 at 12:00 AM 19 april 2009 om 12:00 uur

    THE AIRLINES DO HAVE A RIGHT TO SELL THEM TWO TICKETS FOR BEING OVERWEIGHT. DE AIRLINES hebben een recht ze TWEE TICKETS voor overgewicht. THEY DID THIS FOR YEARS ON OVERWEIGHT LUGGAGE. Zij deden dit jarenlang OVERGEWICHT bagage.

    THE ISSUE IS THE COST OF FUEL. Het gaat om de kosten van brandstof. IF YOU ARE OVERWEIGHT THAN DON'T FLY Als u overgewicht DAN NIET FLY
    UNLESS YOU CAN AFFORD THE EXTRA TICKET. Tenzij je kunt BIEDEN DE EXTRA TICKET. THAT IS FAIR NOWADAYS, AND SHOULD HAVE BEEN 20 YEARS OR 30 YEARS AGO, THEN NO ONE COULD BITCH ABOUT IT. Dat Fair tegenwoordig, en zouden al 20 jaar of 30 jaar geleden, dan kon niemand BITCH ABOUT IT. WE ARE STRAINING THE OIL RESERVES NOW! WIJ uitpersen van de oliereserves NOW!

    GET USED TO IT, OR DON'T FLY. Wennen, OF NIET FLY. PERIOD. PERIODE.

  • Boyd // Boyd / / Apr 19, 2009 at 12:14 AM 19 april 2009 ter 1214: ben

    The airlines are – again – putting themselves out of business. De luchtvaartmaatschappijen zijn - opnieuw - stellen zich uit van het bedrijfsleven. It doesn't matter if logically 2 seats = 2 tickets. Het maakt niet uit of logischerwijs 2 zetels = 2 tickets. What matters is by charging double for a situation caused by uncomfortably small seating you create loss of passengers. Waar het om gaat is door dubbel in rekening brengen voor een situatie veroorzaakt door ongemakkelijk kleine zitplaatsen u verlies van passagiers. No passengers = no revenue. Geen passagiers = geen inkomsten. They will spiral down until they become just another charter service. Zij zullen spiraal naar beneden totdat ze gewoon een charter service. No more commercial airlines will exist if they don't start thinking of a viable solution. Geen commerciële luchtvaartmaatschappijen zullen bestaan als ze niet gaan denken van een levensvatbare oplossing.

  • TOM RHODES // Tom Rhodes / / Apr 19, 2009 at 5:29 PM 19 april 2009 at 5:29 pm

    I THINK THAT PEOPLE THAT ARE GROSSLY OVERWEIGHT SHOULD BE SOLD A Ik denk dat mensen DAT grove overgewicht moet worden verkocht A
    FIRST CLASS TICKET, OR TWO SEATS. Eerste klas ticket, of twee zitplaatsen. IT IS PERFECTLY RIGHT TO DO SO. Het is perfect RECHT TE DOEN.

    I DON'T FLY BUT PEOPLE THAT ARE GROSSLY OVERWEIGHT SHOULD EXPECT I DON'T FLY MAAR MENSEN DAT grove overgewicht mogen verwachten
    THE EXTRA SEAT, OR FIRST CLASS TICKET. DE EXTRA SEAT, of de eerste klasse. PERIOD. PERIODE.

    I AM NOT OVERWEIGHT, BUT PEOPLE THAT WANT TO FLY AS OPPOSED TO TAKING A BUS, OR TAKE A TRAIN. I AM NOT OVERGEWICHT, maar mensen die willen vliegen als TEGENSTELLING TOT HET NEMEN VAN EEN BUS, of neem een trein. EVEN THEN THEY ARE UNCOMFORTABLE OOK dan zijn ze ongemakkelijke
    WHEN TRAVELING SHOULD STAY AT HOME. Bij het reizen thuis moet blijven. THAT IS FAIR TO THE PEOPLE BEURS IS DAT DE MENSEN
    THAT ARE NORMAL. DIE NORMAAL.

    OVERWEIGHT PEOPLE THAT CAUSES THE PROBLEMS WITH TRAVEL SHOULD NOT TAKE JOBS THAT REQUIRE TRAVELING ON AIRPLANES SHOULD DIET, OR Mensen met overgewicht dat de problemen met REIZEN OORZAKEN mag niet JOBS waarvoor TRAVELING in vliegtuigen MOET dieet, of
    DIE. DIE. WE ARE NOT GOING TO MAKE NORMAL PEOPLE UNCOMFORTABLE WITH THESE PEOPLE THAT CAN'T CONTROL THEIR WEIGHT, ONE WAY OR ANOTHER WE ZIJN NIET GAAN NAAR NORMALE MENSEN ongemakkelijk bij deze mensen die hebben geen controle over hun gewicht, hoe dan een ander merk
    PEOPLE THAT ARE GROSSLY OVERWEIGHT LOOSE THE WEIGHT AND THE HEALTH PROBLEMS THAT COME WITH IT. MENSEN DIE grove OVERGEWICHT LOOSE het gewicht en de gezondheidsproblemen die met IT.

    THE INSURANCE COMPANIES HAVE DONE THIS FOR YEARS. DE VERZEKERINGSMAATSCHAPPIJEN hebben dit gedaan voor jaren. IT IS TIME THE AIRLINES TO DO THE SAME. Het wordt tijd dat luchtvaartmaatschappijen om hetzelfde te doen. PERIOD. PERIODE.

    THEY SHOULD HAVE DONE THIS FOR LAST 20 YEARS, AND THIS PROBLEM Zij moeten dit gedaan VOOR laatste 20 jaar, en dit probleem
    WOULD JUST GO AWAY. Zou alleen GO AWAY. GET USED TO IT, OR LIKE I STATED BEFORE TAKE A BUS, OR TRAIN. Wennen, of als ik al eerder zei Neem een bus, of trein.

    THANK YOU. THANK YOU.

  • Michael // Michael / / Apr 20, 2009 at 10:50 PM 20 april 2009 ter 1050: pm

    I completely am behind this decision to charge obese people for more than one seat or a first class seat. Ik ben volledig achter deze beslissing aan zwaarlijvige mensen verantwoordelijk voor meer dan een zitplaats of een eerste klas zitplaats. Is it sad? Is dat triest? of course and I do feel bad for them. natuurlijk en ik voel me slecht voor hen. however this is a huge problem with society and I have actually had to sit next to someone “overflowing” into my seat on a plane and I must say. Dit is echter een groot probleem met de samenleving en ik heb eigenlijk moest naast iemand zitten "overlopen" in mijn stoel op een vliegtuig en ik moet zeggen. I was fairly pissed about it. Ik was vrij pissed over. I wish there was some other way to solve the problem but Ill have to side with the airlines on this issue. Ik wil er een andere manier om het probleem op te lossen, maar Ziek zijn naar de andere kant met de luchtvaartmaatschappijen over dit onderwerp. it is important that everyone on the plane is as comfortable as possible. Het is belangrijk dat iedereen op het vliegtuig zo comfortabel als mogelijk is.

  • PG // PG / / Apr 21, 2009 at 7:09 AM 21 april 2009 om 7:09

    I want to know why you all think it is okay to charge an overweight person 2x for everything they buy — because they supposedly take up 2x the room-material-space -et cetera but you do not cut the price for people who are small? Ik wil weten waarom je denken allemaal dat het goed is om een persoon met overgewicht 2x voor alles wat ze kopen betaling - omdat ze zogenaamd nemen 2x de ruimte-materiaal-space-et cetera, maar u niet de prijsverlaging voor mensen die klein zijn? My son is quite large – over 300 pounds and pays 2x for everything – I am size 00 – I pay 2x for everything because I am not “average”. Mijn zoon is vrij groot - meer dan 300 pond en betaalt 2x voor alles - ik maat 00 - betaal ik 2x voor alles, want ik ben niet "gemiddelde". Is it just my family that is being penalized? Is het alleen mijn familie dat wordt bestraft?

  • CS // CS / / May 27, 2009 at 1:11 AM 27 mei 2009 om 1:11

    I am extremely overweight. Ik ben zeer overgewicht. I just took a trip on Southwest. Ik nam een reis op het zuidwesten. I had to buy 2 tickets. Ik had 2 tickets te kopen. Fine, I have no problem with that, but the airline can overbook a plane and sale the second seat to someone else. Fijn, heb ik geen probleem mee, maar de luchtvaartmaatschappij kan overboeken een vliegtuig en de verkoop van de tweede zetel aan iemand anders. So now 2 people have paid for the same seat. Dus nu 2 mensen hebben betaald voor dezelfde stoel. Explain how that fixes the problem. Leg uit hoe dat het probleem is opgelost. I see some of you are siding with the airlines like they are your friend by making someone buy 2 tickets. Ik zie sommigen van u de kant van de luchtvaartmaatschappijen zoals ze zijn uw vriend door het maken van iemand die 2 tickets kopen. So now that you still have to set by a fat person who just paid out way more money than you did is now uncomfortable themselves. Dus nu dat je nog in te stellen door een dik persoon die gewoon uitbetaald manier meer geld dan u deed is nu ongemakkelijk zelf.

  • eric // eric / / Sep 8, 2009 at 10:37 PM 8 september 2009 ter 1037: pm

    I find the comments quite agrivating claiming all people who are over weight is due to eating too much, etc. My spouse is overweight due to illness and medications that cause weight gain. Ik vind de reacties nogal agrivating beweren alle mensen die ouder zijn dan het gewicht is te wijten aan teveel eten, enz. Mijn echtgenote is overgewicht als gevolg van ziekte en medicatie die ervoor zorgen dat gewichtstoename. Not to mention limited mobility from her illness does not allow for much exercise. Niet beperkte mobiliteit van haar ziekte noemen is niet geschikt voor veel oefening. Foe one such as her to ha\ve gone from running 2 miles a day to not able to get around as well is disheartening as it is, but then to have this type of judgement is pathetic. Foe een zoals haar ha \ ve gestegen van 2 mijl lopen een dag om niet in staat om rond en ontmoedigend is zoals het is, maar dan voor dit soort arrest is zielig.

  • ARE YOU KIDDING ME?!? // Ben je gek?!? / / Jan 5, 2010 at 3:28 AM 5 januari 2010 om 3:28

    The problem is with the airlines, not the imperfect person. Het probleem is met de luchtvaartmaatschappijen, niet de onvolmaakte persoon. The average sized human being has changed dramatically since airline seats were engineered. De gemiddelde grootte mens drastisch is veranderd sinds zitplaatscapaciteit werden geconstrueerd. Also, there is a wide spectrum of size when height and weight are factored into the equation. Ook is er een breed spectrum van omvang als lengte en gewicht worden meegenomen in de vergelijking.

    Example: 5′0 small-framed woman who weighs 220 pounds would be considered morbidly obese. Voorbeeld: 5'0 kleine-framed vrouw die weegt 220 pond zou worden beschouwd morbide obesitas. 6′0 large-framed woman who weighs 250 pounds would be considered overweight. 6'0 grote ingelijste vrouw die weegt 250 pond zou worden beschouwd overgewicht. The shorter woman might not be required to purchase a second ticket, but the taller woman might have to. De kortere vrouw kan niet worden verplicht tot aankoop van een tweede ticket, maar de langste vrouw zou moeten. Therefore, should a person be penalized for being tall. Daarom moet een persoon voor bestraft worden groot. The author of this blog may feel that “fat” people should be treated as inferior individuals, but does that apply to tall people as well? De auteur van deze blog misschien het gevoel dat "vet" mensen moeten worden behandeld als minderwaardige individuen, maar die gelden voor lange mensen ook? Maybe these skinny people who have never experienced any kind of weight problem should fly in first-class if they don't want to sit next to us “disgusting” overweight people. Misschien deze magere mensen die nooit hebben ervaren enige vorm van gewicht probleem moet vliegen in eerste klasse als ze niet willen naast ons zitten "walgelijk" mensen met overgewicht. Seriously!!!! Seriously!!

  • Don LaJocies // Don LaJocies / / Jan 25, 2010 at 5:54 AM 25 januari 2010 om 5:54

    All people come in different sizes shapes and colors. Alle mensen komen in verschillende maten vormen en kleuren. To say that one group of people should pay more because they are different in Discrimation… Om te zeggen dat een groep mensen meer moeten betalen omdat ze anders in Discrimation ...

Leave a Comment Laat een bericht achter

Search terms for this post: Zoektermen voor deze post:
overweight people on airplanes mensen met overgewicht in vliegtuigen - -- southwest airlines weight restrictions Southwest Airlines gewicht beperkingen - -- big butt Big Butt - -- overweight airline passengers overgewicht vliegtuigpassagiers - -- best airline for overweight people beste luchtvaartmaatschappij voor mensen met overgewicht - -- airline passenger weight limit vliegtuigpassagiers maximumgewicht - -- commercial airline passenger weight restrictions commerciële vliegtuigpassagiers gewicht beperkingen - -- butt uiteinde - -- best airlines for overweight people beste luchtvaartmaatschappijen voor mensen met overgewicht - -- flying overweight flying overgewicht - -- american airlines overweight passengers American Airlines passagiers overgewicht - -- overweight passengers on airlines overgewicht passagiers van luchtvaartmaatschappijen - -- overweight flying overgewicht vliegen - -- overweight and flying overgewicht en vliegen - -- passenger weight limit on airplanes passagier maximale gewicht in vliegtuigen - -- southwest airlines seat sizes Southwest Airlines zetel maten - -- best airline for overweight beste luchtvaartmaatschappij voor overgewicht - -- will i fit in an airplane seat Ik zal passen in een vliegtuigstoel - -- average airline seat belt length gemiddelde vliegtuigstoel bandlengte - -- obespeople.com obespeople.com - -- Southwest Airlines passenger weight limits Southwest Airlines passagiers maximumgewichten - -- american airlines passenger weight limit American Airlines passagiers maximale gewicht - -- overweight airplane passengers overgewicht vliegtuig passagiers - -- american airlines overweight people American Airlines mensen met overgewicht - -- american airlines policy on overweight passengers American Airlines beleid inzake overgewicht passagiers - -- overweight passenger overgewicht passagier - -- overweight flight passengers overgewicht vlucht passagiers - -- overweight on airlines overgewicht op luchtvaartmaatschappijen - -- southwest airlines overweight passenger policy Southwest Airlines overgewicht passagier beleid - -- airline charging people for 2 tickets luchtvaartmaatschappij in rekening brengen mensen voor 2 tickets - -- airline two seats obese ruling luchtvaartmaatschappij twee zetels zwaarlijvig uitspraak - -- overweight overgewicht - -- overweight passengers flying overgewicht passagiers die een vlucht - -- being overweight and flying overgewicht en vliegen - -- Flying when overweight Flying bij overgewicht - -- will i fit in the airplane seat Ik zal passen in de vliegtuigstoel - -- southwest airlines passenger weight limit Southwest Airlines passagiers maximale gewicht - -- body weight limit on airplanes lichaamsgewicht limiet voor vliegtuigen - -- airlines overwight luchtvaartmaatschappijen overwight - -- is it true that they are charging overweight people for 2 seats is het waar dat ze mensen met overgewicht in rekening brengen voor 2 zetels - -- airline passenger weight limits vliegtuigpassagiers maximumgewichten - -- Airline passenger weight restrictions Vliegtuigpassagiers gewicht beperkingen - -- average lenght of airline seatbelt gemiddelde lengte van de luchtvaartmaatschappij gordel - -- overweight passengers on planes overgewicht passagiers op vliegtuigen - -- american airlines overweight passenger policy American Airlines overgewicht passagier beleid - -- airlines luchtvaartmaatschappijen - -- larger seats for fat people on airplanes grotere zitplaatsen voor dikke mensen op vliegtuigen - -- overweight passengers on american airlines overgewicht passagiers van American Airlines - -- american airlines and overweight passenger American Airlines en overgewicht passagier - -- airlines overweight luchtvaartmaatschappijen overgewicht - --