
I don't really enjoy biorąc lotu, zwłaszcza długodystansowych lotów. Dla oszczędnego siedzenia, nawet przez wąski podróżnik, lotnicze siedzenia nie jest wygodne. To może być gorsze dla osób z nadwagą. Ściskamy w małych siedzenia z ograniczoną legroom może być frustrujące. I nie oznacza dyskryminacji, ale nie jest łatwo siedzieć obok z osobą, która jest z nadwagą.
LOT używane, aby włączyć ich oczy zamknięte do tej kwestii. Ale, już nie. Z dwóch powodów - inni pasażerowie skarżą i kosztów paliwa została unosić się na wysoką cenę za jakiś czas od roku 2005.
Tak, ludzie są skargi. Southwest Airlines powiedział, że 90 procent skarg od klientów, których są miejsca są "zasiadł na" nadwagą przez sąsiadów, którzy zajmują część ich mandatów. Linie lotnicze zaczęła egzekwować swoje polityki wymagających nadwagą lub otyłych pasażerów do zakupu 2 biletów. Nadwaga klientów jest wściekły na temat tego wykonania. Zależy jak na to patrzysz - niektórzy uważają, że nadwaga pasażerów są karani ale niektóre przyklaskiwać ruchu poprzez większość klientów szczęśliwy.

Ta polityka nie jest czymś nowym, tylko że Southwest Airlines nie egzekwowania tego wszystkiego jednocześnie.
Więc, co się tak zdarzyć, gdy podróżny wymagających dwa miejsca, ale nie zakupione dwa bilety? Southwest pracowników weźmie pasażera na bok i wyjaśnienie polityki ładnie. Podróżni, którym odmówiono przyjęcia na pokład są zaplacone bezpłatne bilety lotnicze, pobyty zdjęcie, a czasami nawet wolne samochodu. Linie lotnicze chciał być zbyt sprawiedliwe - jeżeli podróżny większych nabyć swój pierwszy w pełnej ceny biletu, drugi bilet można kupić u głęboko dyskontowana dziecka taryfy stawki. Jeśli pierwszy bilet kupiony w zdyskontowana stopa, drugi bilet będzie kosztować tyle samo, ile w pierwszej kolejności. Jeżeli podróżny większych pasuje do jednego miejsca, ale jego pasów nie pasuje, rozszerzenie będzie dostępne bezpłatnie. On nie będą musieli kupować dwa bilety. Not too bad, większość z nich zgadza.
Jednak dla działaczy nadwagą osób podkreślała, że oferuje tak małych mandatów jeszcze większych opłat dwa miejsca dla pasażerów jest formą dyskryminacji wobec ludzi, którzy mają "wyłączenie uzależnienia żywności".
Poczekaj, dźwięk, jak gdyby uznając otyłość jest "choroba", która jest poza kontrolą.
Ponieważ mówimy o opłat więcej ludzi z nadwagą, jak o towarzystwa ubezpieczeń zdrowotnych? Większość z nich za pomocą BMI lub innych norm, które określają premii. Nadwaga klientów zwykle muszę zapłacić więcej w porównaniu do innych. Prawdą jest, że osoby z nadwagą są bardziej ze względu na szanse ich cierpienia z wagi problemów zdrowotnych związanych takich jak cukrzyca, nadciśnienie i choroby serca są wyższe.
Poza tym, jak o odzież firmy? Ludzie większych płacą więcej niż odzież dla osób średniej wielkości zrobić. Wiem, że większość przedsiębiorstw w Tajlandii robić to, co XL i XXL są zwykle 10% droższe niż S, M i L wielkości. Dodatkowe materiały wykorzystywane jest powodem producentów zrobić. Nie z powodu dyskryminacji.
Niektórzy pewnie zgadzamy - nie powinny korzystać producenci średniej ceny dla wszystkich rozmiarów?
W takim przypadku, będzie sprawiedliwy dla średniej wielkości klientów są płacić za Oversize ludzi? Średnia wielkość klient może złożyć reklamację.
Więc teraz, I guess prawdopodobnie zrozumieć Southwest Airlines polityki lepiej, gdy przychodzi do ładowania dużych rozmiarów więcej pasażerów i nie pytając średniej wielkości pasażerów zapłacić nieco więcej, aby wyrównać różnicę.
Jeśli spojrzysz na restauracje, jeśli są duże rozmiary i chcesz jeść więcej, musisz kupić dwóch posiłków. Prawdopodobnie nie będzie poprosić kelner służyć więcej i nalegać innych zapłacić nieco więcej za dodatkową porcję.
Powrót do wystawienia lotnicze, linie lotnicze są najbardziej więcej opłat dla klientów, którzy wprowadzają nadwagę bagażu. Ładowanie osób w różny sposób w oparciu o masie nie jest dyskryminacją, ponieważ masa jest kluczowym czynnikiem przy określaniu kosztów podróży. W rzeczywistości, ponad czterdzieści procent lotu struktury kosztów składa się z paliwem i jest coraz bardziej w dzisiejszych czasach.
Linie lotnicze robią wszystko, co możliwe, aby zmniejszyć ciężar samolotu. Switched z szerokiego ciała samolotem do turboprops, zabrał obszernych magazynów, zastąpić metalowe widelce i łyżki wykonane z tworzyw sztucznych, opłat więcej na nadwagę bagażu. Wspomniane pozycje mogą wydawać się niewielkie, ale jeśli uważają linie lotnicze latające miliony mil, które dodaje się w miarę upływu czasu.
W przeszłości, kiedy pasażerowie na wadze, linie lotnicze poszedł "na diecie" z czerwonymi dane na swoim koncie książkę. Prawdopodobnie nie będzie już teraz. Zadawanie nadwagę pasażerów do zapłaty jest jednym ze sposobów. Linie lotnicze szukają sposobów na przetrwanie, a nie tyle czerpanie zysku. Przez pierwsze 5 miesięcy 2008 r. ponad 10 linii lotniczych już upadłości z gwałtownym wzrostem cen paliwa.
Nadwaga lub otyłość nie jest chorobą. Bilansowanie diety i regularne ćwiczenia są rozwiązania. Jeśli często podróżnik i jeśli ma nadwagę, mam nadzieję, że będzie bardzo poważnie rozważyć podjęcie działań przed lokalnymi liniami lotniczymi rozpoczęcie wdrażania polityki podobne jak Southwest Airlines.
Jeżeli jest wola, tam jest i sposób.
Co sądzi Pan, Pani zdaniem jest Southwest Airlines dyskryminacji osób z nadwagą?
Mówiąc o dyskryminacji, może zapoznać się z tego posta zbyt -- Przystanek Obese Ludzie Z jedzenia w restauracji .
Related Posts
- Przystanek Obese Ludzie Z jedzenia w restauracji
- Singapur Zatrzymano Zwalczania Otyłości plan w szkole po 15 latach
- "Shrink kilku rozmiarach" wiadomość Backfired w Nowym Jorku
- Jak pomóc Dog schudnąć z Slentrol
Przewiń zostawic komentarz. I really wanna know what you think.
Found What you were looking for? Jeśli nie, spróbuj wyszukać go poniżej.


























































Damien Tan / / 24 czerwca 2008 at 8:48 am
A trudnych problemów. Niektórzy mogą zobaczyć go jako "czystych ludzi tylko zasady, które mogą prowadzić do różnego rodzaju komplikacji. Dla mnie jedyną ważną zasadą jest zasada physcial zagrożenia. Przykład, należy o pewnej wysokości, aby uzyskać na jazdę w parku, bo w przeciwnym razie narażać siebie i innych. Nikt nie twierdzi, że z.
W odniesieniu do linii lotniczych, istnieje zysku za niewielką mandatów pojawi się w gospodarce, i podejrzewam siedzenia rozmiary były podejmowane od wieku, kiedy fast food nie miał jeszcze ludzie tłuszczu. Średnia waga osób wzrósł, ale linie lotnicze zmienić swoją siedzibę konfiguracji? No one raczej podwójnej opłaty. Innymi słowy, nie chcą, by nadawały się do zmiany świata. Chcą świata do zmiany ich koloru. Myślę, że to walka nie znajdziesz trudno wygrać.
muchacha / / 24 czerwca 2008 at 11:42
Jest to najwyższy czas rozpocząć lotnicze karanie rażąco otyłych pasażerów. Te pasażerów dodać stres nie tylko samolot, ale dla przeciętnego powietrza samotnie również.
durai / / 24 czerwca 2008 at 2:47 pm
ya otyłych jest duży problem ... bardzo dobre zdjęcie ...
foongpc / / 24 czerwca 2008 at 5:06 pm
No I don't think lotnicze są dyskryminować ludzi z nadwagą. Po pierwsze, jeśli nie mieszczą się na 1 miejsce i mają do 2 miejsca, to tylko ci godziwej zapłaty za 2 miejsca. Po drugie, jeśli ma nadwagę, to się do masy samolotu, więc należy płacić więcej. Po trzecie, masz do wyboru do utraty wagi. I zmniejszenie masy ciała tylko na pokładzie samolotu jest zbyt dobra motywacja!
Nikki / / 5 lipca 2008 at 10:37 pm
Widzę to w praktyce i nie zgadzam się z porównań do odzieży i ubezpieczeniowych. Jednakże, linie lotnicze nie ma możliwości określenia z góry widzenia klienta, jeśli klient jest wystarczająco duży, aby uzasadniało to dwa miejsca. Może podczas dokonywania rezerwacji, ludzie będą musiały przedstawić informacje dotyczące ich wzrostu i masy ciała. Jeżeli są one w pewnej wysokości, wyjście wiersz lub luzem głowie wiersz siedzenia powinny być dostarczane do nich. Jeśli są powyżej pewnego wagi, być może będą musieli kupować dwa bilety. Jeśli kłamstwo na temat jego wagi, jak większość ludzi otyłych, a potem co? Co zrobić, jeżeli lot jest wyprzedany i nie ma żadnych innych biletów? Czy duża osoba dostać zabrany z samolotu i muszą rezerwację na następny lot, który dwa miejsca dostępne? Co z bagażem? To jest przed nimi? To ma być trudne do kontrolowania. Może powinna samoloty, jeden po drugim, są modernizowane, aby mniej rzędy siedzeń i większych. To spowoduje wzrost cen biletów. Czy linie lotnicze są zobowiązane do posiadania kilku rzędów siedzeń, które są większe umieszczone w kabinie trenera? Pierwszej klasy mandatów są znacznie większe. Te wielkości siedzeń w tylnej części samolotu? nie ma łatwych odpowiedzi.
Aobakwe Moeti / / 31 października 2008 at 1:04 pm
Myślę, że to dobry pomysł, ale również zły jeden, ponieważ nie jest wszystkim, którzy się obesed, ponieważ jest on / ona żarłok i co. Spowoduje to konsternację i prowadzi do niczego, ale stigmatization.Let s sympathetically zachęcić ich do utraty wagi i uczynić je zdać sobie sprawę, że otyłość jest dobrym sposobem na zdrowe życie;
Erika / / 1 listopada 2008 at 6:15 am
Jedyny czas tej reguły powinny być stosowane, jeżeli jest ktoś dosłownie nie pasuje do ich siedziby. Ale to powinno być wykonane tactfully w sposób uprzejmy i prywatnych. Również w przypadku, gdy pasażer jest zobowiązany do podjęcia drugie miejsce i muszę zapłacić za to, nie sądzę, że ich pełnego ładowania cena jest godziwa. Nie powinny być dodatki lub rabatów, które są stosowane w przypadku za nadwagę pasażer na zakup drugiego siedzenia. Latanie nie powinien być tylko o zyski. Należy przyjemne i satysfakcjonujące doświadczenie. Niestety w lotach w dzisiejszych czasach stał się bardzo stresujące i nie tylko dla osób z nadwagą. Każdy człowiek ma problemy z podróży lotniczych! Mam nadzieję, że coś jest zrobione, aby poprawić sytuację lub I'm going to try to unikanie wszystkich razem gdy jest to możliwe!
facet / / 4 listopada 2008 at 1:47 pm
Myślę, że jego dobrą rzeczą, że są one ponad ładowania obes osób, ponieważ niektórzy ludzie są po prostu niedbały jeść i jeść ignorując fakt, że się jej nie tłuszczu dyskryminacji na wszystko, staramy się pokrycie ich kosztów (business to business anyway) . Może przeładowanie nich uczyni je rozważyć pomysł minding ich wagi i Tring do przechowywania w shape.Also suma ta resturants śmieci, które sprzedają żywność mają winić, ponieważ niektóre żywności sprzedają one nie jest zdrowe.
eric modise / / 9 listopada 2008 at 6:07 pm
jeśli linie robią wszystko, co możliwe, aby zmniejszyć ciężar samolotów, dlaczego nie mogą tego zrobić indywidualny dla jego stanu zdrowia, myślę, że byłoby sprawiedliwe dla osób z nadwagą płacić za dwa bilety lub trzech tak aby mogły one posiada wygodny lot, i chodzić do KFC oraz u bardzo głodny, i będzie zapłacić więcej, aby wypełnić i better.Its nie na temat dyskryminacji, ludzie muszą podjąć wysiłek w ich życia, aby żyć zdrowo. Proszę jej nie jest trudno, bilansu diety i jej exercising.So naprawdę uczciwych ludzi z nadwagą, że muszę płacić za dwa bilety lub trzy, jeśli mają do podjęcia siedzi na wygodne lotu.
Benjamin Basholoko / / 11 listopada 2008 at 12:13 am
To nie byłoby sprawiedliwe, ponieważ wszystkie te chłopaki nie są tymi, którzy stworzyli je według mnie drugi biletu powinna być wypłacana przez jednego, który utworzył them.even ich nie sądzę, uważam, że jak sposób i że są one ponownie może być descriminating nich tak nie zgadzam się z polityką
daniel / / 11 listopada 2008 at 10:37
Z mojego punktu widzenia obes osób powinno być dodatkowe środki pieniężne w biletów lotniczych, jak niektórzy z nich są na tyle tłuszczu, że zajmują dużo miejsca tym samym ograniczając innych osób zasiadających comfortably.The inną rzeczą jest to, że jej się na indivisual ani zysku lub luźne wagi tak większość ludzi nie chce zaakceptować przydatności do zmiany tak prowadzi to do obesity.I nie uważam tego lotnicze ludzie są do dyskryminującego obes ludzie jej tylko sposobem pozwalając im znać, że jest to niewygodne dla większości ludzi.
Ref Man / / 17 listopada 2008 at 3:15 pm
Nie sądzę, że będzie dobrym pomysłem, jest najlepszym sposobem, aby pomóc im pomysłów, w jaki sposób można schudnąć
latoyah mpulubusi / / 18 listopada 2008 at 9:33 pm
jak może się wydawać niesprawiedliwe otyłych ludzi do płacenia za dwa miejsca, to jest bardzo rozsądne odpowiedzi pozwolić im zapłacić więcej .. we wszystkich przypadkach, każdy chce, aby to, co najlepsze w ich pockect dał them.imagine konieczności podróżowania do godziny squashed jest przez duży osoby, posiadające mniej powietrza do oddychania i boi się powiedzieć, że u nie są tylko 4 grzywny kwestie moralne! Boże mój i wouldnt like it.
swój czas stoimy fakty! one potrzebne dwa miejsca bez względu na to jak może być smutny, ale ..
Kobamelo Tshosa / / 12 grudnia 2008 w 12:54
Otyłość jest bardzo dotyczące sprawy, które każdy powinien być świadomy of.We Można myśleć, że obwinianiu otyłych jest prawo wyboru, ale myślę, że ci ludzie potrzebują naszej help.What one potrzebne jest doradztwo i motywacji do podjęcia regularnych akcyzy zachować fit.Neglecting tych chorób się przyczyną zwiększenia dyskryminacji wśród people.Above wszystkich otyłych podwójnego naliczania cen jest nie fair w ogóle się postawić się w ich stan i myśleć o tym, co ludzie mogą powiedzieć o sobie.
ELPHAS MADALA BROWN / / 12 grudnia 2008 at 1:32 pm
Termin otyłość jest heath zaburzenie stanu gdzie te ciała overweight.Every wiadomo o tym, jego naturalne. Ja nie widzę żadnego dobrego powodu, dla otyłych osób powinno być dodatkowe pieniądze w Southwest Airlines, gdyż nie to celowo tak nie powinni traktować je jak każdy organ równe podróżujących na linii lotniczych. Aby rozwiązać problem okupacji zasiada dwóch dni podróży muszą być zaplanowane w oparciu o liczbę pasażerów, w szczególności day.if następnie istnieją zamiennych siedzi następnie mogą być oferowane dwa zasiada do nich wygodne. Jak ludźmi powinniśmy współpracować i empatii dla innych, jak nikt nie wie, co się wydarzy w przyszłości.
Le Jacq / / 25 stycznia 2009 at 10:55
Fat ludzi, jeśli nie jest rzeczywiście bardzo duży ludzi, to większość społeczeństwa. Może naprawdę duża powinna zatrzymać latania całkowicie zawiesić linie lotnicze i przedsiębiorstwa.
Jesteś karanie osób otyłych, masz prawo karać ich z powrotem.
Ever wypowiedzenia, jak linie lotnicze tracą pieniądze teraz, a loty są przyjmować pusty? To dobry czas dla wszystkich otyłych ludzi do pozostania startu samolotów.
Jestem cienki jestem facetem i połączenie ich w nie latania.
travelgirl / / 15 marca 2009 at 6:41 am
Niektórzy z Was PEOPLE ARE SO gęste! Niektóre otyłych ludzi, że sposób z powodu choroby, a nie brak woli władzy lub jedzenie i jedzenie i jedzenie. Jest to wspólne nieporozumieniem. Ja z powodu nadwagi hormonalnym warunkiem, że to prawie niemożliwe, aby schudnąć. Więc STOP obwinianiu tych osób podczas dont know individuall ich historię. Moim zdaniem jest to, że linie lotnicze powinny mieć wiersz lub dwa siedzenia roomier zwłaszcza dla osób otyłych i disablities ludzie mogą tam siedzieć, ponieważ dla tych wielkich ludzi, którzy cant kontrolę ich wagi, otyłość jest naprawdę disablilty! Jednak do niczego zmian ... Chciałbym kupić dwa miejsca, gdybym miał do ... MY o komfort. I dont wanna be squished siebie. Dla ludzi, którzy mówią, że ogromny, to nie byłoby odpowiednie dla nich myśleć o komfort i innych płatności za innego siedzenia. Jeśli chodzi o osoby podając ciężarnej shrieking jej dziecka był ból ... to byk, powodem była prawdopodobnie zwrócił się do lotów, ponieważ zmiana była przyczyną scena, jeżeli było traktowane bardziej dyskretnie może wynik byłby inny i został z tłuszczu osoba zostałaby przeniesiona na inny lot lub innego siedzenia obok somone którzy didnt mind posiedzenia obok niego. Tak wiele osób mogłoby pracować tłuszczu na zmiany stylu życia, ale wielu nie. Zatem ten ogólny wyroku ci to niesprawiedliwe!
Melissy / / 15 kwietnia 2009 at 1:16 pm
omg .. I cant believe this całego tematu ... to jest forma discrimation i twarde utraty wagi .. sooo bo twój otyłych jest shouldnt móc podróżować do różnych miejsc .. kiedy to będzie zmienić to nie robi żadnego sensu .. Jestem otyłych i osoby im poważnie zakwestionować mój wyjazd bo dont chcą w samolocie i humilated bo mogą potrzebować pasów rozszerzenia lub dodatkowe siedzenia .. to boli ludzi Stare i chichot na ty i ja dont think swoje prawa!
Sam / / 17 kwietnia 2009 at 9:31 am
Poczekaj, poczekaj chwilę poczekać ... otyłych PPL chcą zapłacić za 2 bilety? Woooow to, co jest tego świata, którzy chcą? To bzdury! Nie mam nadwagi, ale tak źle. Linie lotnicze prostu chcesz zarobić więcej pieniędzy oczywiście zwłaszcza jeśli są oni upadłości. Oni wiedzą, że Stany Zjednoczone tysięcy nadwagą ppl i Wykorzystują one. Jest to na tyle złe, że koszt biletów jak 200-400 dolarów i chcą je kupić 2 bilety, nawet jeśli nie mają oni do zapłacenia pełnej ceny za drugi bilet, że jak prawie 500 dolarów za lot w obie strony bilety lub może jeszcze bardziej zależy od miejsca you're going. To tylko będzie powodować więcej chaosu. Mam nadzieję, że oni naprawdę usiąść i pomyśleć o tym, co robią, ponieważ jest to po prostu śmieszne.
GC / / 17 kwietnia 2009 at 9:57 am
Istnieje wiele chorób, które * nie * przyczyną otyłości. Liczne tarczycy warunki do nazwy tylko jednej rodziny z nich.
Jestem 5'11 "220lbs. Nie jestem rażąco nadwadze, ale wciąż nie mieszczą się w tych maleńkich mandatów bez zadrapania osoba obok mnie. Pamiętaj, że "średnia" w USA wynosi około 6 "o wysokości i blisko 80lbs ponad" średnią "w Tajlandii. Jeśli waży 160 kg, I'd * * nadal muszą nosić rozmiarach XL T-shirty, ponieważ moje naturalne / szkieletowych / szerokość barków. Te miejsca nadające się średnio American pre-teen.
Więc. Kiedy one stop nadsubskrypcji? gdy będą one stop opłat dla mnie wstrętny 15-funtów torba Musiałem sprawdzić?
Każda linia lotnicza, że jest dyskryminowany ze względu na rozmiar nie jest klientem zaczyna mojej firmy. So I guess nie, nie zgadzam się.
Karen B. - New York / / 18 kwietnia 2009 at 6:21 am
Rozumiem problem, ale ci condeming przewymiarowany ludzie powinni zrozumieć, że nie wszyscy ludzie są przewymiarowany, że sposób z powodu overeating .... Mam zdiagnozowaną medycznie warunkiem że powoduje przyrost masy ciała i niemożność schudnąć ... .. Mam insulinooporności, Hashimoto's thyroiditis, pcos i witaminę D, które powodują przyrost masy ciała ALL i niemożność schudnąć ... .. W rzeczywistości, nie jeść połowę tego, co chuda osoba zjada .... Więc dlaczego mam być karany za coś, co nie jest nawet moja wina i że z medycznego rozpoznaną przez dyplomowany lekarz / Specjalista ... ... ...
TOM RODOS / / 19 kwietnia 2009 at 12:00 am
Linie lotnicze mają prawo do sprzedaży biletów na nich dwie PODDANYCH nadwagą. Uczynili to dla lat Nadwaga bagażu.
Pojawia się pytanie o kosztach paliwa. JEŚLI nadwagą niż NIE FLY
Jeśli nie mogą pozwolić sobie dodatkowy bilet. ŻE JEST FAIR Obecnie, i powinny być 20 lat lub 30 lat temu, to nie można BITCH o tym. WE ARE THE wysiłku rezerwy ropy naftowej TERAZ!
Przyzwyczaić się do tego, lub nie FLY. OKRES.
Boyd / / 19 kwietnia 2009 at 12:14 am
Linie lotnicze są - znów - stawiając się w biznesie. Nie ma znaczenia, czy logicznie 2 miejsca = 2 bilety. Jakie znaczenie ma w drodze podwójnej w sytuacji spowodowanej przez niewygodnie małych siedzenia utworzysz utratę pasażerów. Nr pasażerów = brak dochodów. Będą spirali w dół, dopóki nie staną się tylko kolejnym usługi czarterowe. Nie więcej komercyjne linie lotnicze będą istnieć, jeśli nie są one zacząć myśleć o dobrym rozwiązaniem.
TOM RODOS / / 19 kwietnia 2009 at 5:29 pm
Myślę, że osoby, które są rażąco Nadwaga NALEŻY sprzedali
First Class biletu lub dwa miejsca. IT doskonale PRAWO to zrobić.
I DON'T FLY, ale osoby, które są rażąco Nadwaga oczekiwać
Dodatkowych siedziby lub First Class BILET. OKRES.
Nie mam nadwagi, ale ludzie, którzy chcą FLY w przeciwieństwie do BIORĄC autobusem, lub pociągiem. Nawet wtedy są niewygodne
Podczas podróży powinny pozostać w domu. TARGI, ŻE JEST TO THE PEOPLE
Że są normalne.
Nadwaga ludzi powoduje PROBLEMY Z PODRÓŻY nie należy PRACA NA podróżujących, które wymagają Airplanes SHOULD diety, lub
DIE. NIE JESTEŚMY GOING TO MAKE normalni ludzie uncomfortable z tymi ludźmi, że nie może kontrolować ich wagę, taki czy inny sposób
Osób, które są rażąco Nadwaga LOOSE wagi i problemy zdrowotne z tym związanej.
Firmy ubezpieczeniowe to zrobić przez lata. Nadszedł czas lotnicze do tego samego. OKRES.
Powinni to zrobić przez ostatnie 20 lat, a ten problem
Prostu GO AWAY. Przyzwyczaić się do tego, lub podobnego I stwierdzono wcześniej jechać autobusem, czy pociągiem.
DZIĘKUJĘ.
Michael / / 20 kwietnia 2009 at 10:50 pm
Ja jestem całkowicie za tym decyzji o obciążeniu otyłych ludzi na więcej niż jedną siedzibę lub pierwszej klasy siedzenia. Czy to jest smutne? Oczywiście i ja źle dla nich. jednak jest to ogromny problem ze społeczeństwem i faktycznie miał siedzieć obok kogoś "rozleje" do mojego miejsca w samolocie i muszę powiedzieć. Byłem pijany dość o tym. Pragnę istnieje inny sposób na rozwiązanie problemu, ale muszę Złe strony linii lotniczych w tej kwestii. ważne jest, aby wszyscy w samolocie jest tak wygodne, jak to możliwe.
PG / / 21 kwietnia 2009 at 7:09 am
Chcę wiedzieć, dlaczego uważamy, że wszystko jest w porządku, aby opłaty za nadwagę osoba 2x na wszystko, co kupić - ponieważ rzekomo podjęcia 2x pokój materiału-space-et cetera, ale nie obniżenia cen dla ludzi, którzy są małe? Mój syn jest dość duże - ponad 300 funtów i płaci za wszystko 2x - Jestem rozmiar 00 - zapłacić 2x na wszystko, ponieważ nie jestem "średni". Czy jest to tylko moja rodzina, że jest karane?